2011. július 10., vasárnap

július egy péntek

Virágos balkon
szép. Büszke Apák napján
Te föld, víz és ég!

20 hete

már javában tombol a nyár és idén még nem ettem őszibarackot. főtt kukoricát viszont -,hála Drága Jó Édesanyámnak-, igen.
emlékszem, gyerekként  a csónakházban, törökülésben a gumimatracon majszoltuk, könyökünkön csorgó lével, méhektől parázva, a lédús, magbaválós barackot. ma megvettem az utolsó csomag Pueblo-t. kész, ennyi volt a magyarországi "diadalmenete".
basszus! a szomszédasztalnál meg arról dumálnak, hogy érik a sárgabarack. kívánom! qrva régen ettem gyümölcsöt. ja ... nem. málnát ettem a héten. meg holnap gondolom Anyuéknál is telezabálom magam és nemcsak málnával. Drága Mamikám magára vállalta az ünnepi ebédet. tizenkét emberre fog főzni, és ismerve, terülj, terülj asztalkám lesz mindenféle földi jóval. el ne felejtsek almát venni  a Fiamnak, mint a tudás fájának gyümölcsét. két éve? a konyhaszekrény tetején figyel egy üveg bordeaux-i vörösbor. nem lenne igaz, ha azt mondanám, hogy erre az alkalomra tartogattam, mert nem. amikor kaptam akkor meg akartuk inni, de nem volt otthon dugóhúzóm és fakanállal sem tudtam a dugót belenyomni, de úgy érzem, méltó lesz az eseményhez.

Nincsenek megjegyzések: