2011. július 10., vasárnap

július kettő szombat

negyed nyolckor keltünk. Szerelmem a Győrkőc fesztiválra ment, én meg Anyuékhoz Gyirmótra. előtte a vásárcsarnokban megvettem az almát, megittam egy feketét a Corvinban. háromnegyed tizenkettőkor érkeztek meg Dávidék. tizenhárman voltunk. nem is ebéd volt, hanem lakoma. halászlé, gyümölcsleves, rántott csuka, ~ márna, ~ ponty, töltött csirke, tésztasaláta, petrezselymes krumpli, kovászos uborka, desszertnek: piskótatorta, sósrudacskák és hatlapos, amit Kati készített. Drága Jó Édesanyám hajnali négykor kelt, hogy mindennel és időben elkészüljön. a nagyszülők és én is kaptunk Dávidtól egy -diplomaosztó után készült- talláros fényképet. aztán jöttem nyitni a Déját, majd nemsokára Dávid is megérkezett. ismét baromi jót beszélgettünk, sztoriztunk, őszintére ittuk magunkat. jöttek a barátai. Lacika, meg a Csilla, majd meg érkezett Szerelmem is. hangulatát és az enyémet is beárnyékolta, hogy a fesztiválon ellopták a laptopját

Nincsenek megjegyzések: