2011. május 2., hétfő

szombaton negyed

tizenegyre értünk a Radóra. még sehol senki csak napsütés vadkacsák, pléd meg csillagmoha. rakparton cigizős ücsörgős napfürdőzés megéhezés, úgyhogy átgurultunk a Pátióba abrakra. Szerelmem ananászos  csirkét evett, én meg báránycombot rozmaringos mártással, desszertnek meg epret. vissza a szigetre, Kristóf is beérkezett a húsz literes partyhordóval, Buppa és Voxa a fixikkel, meg jött a zápor, de nem volt veszélyes, addig behúzodtunk a zenepavilonba. négyre kábé kétszáz-kétszázötven bringás verődött össze (hozzáteszem, szerintem, mert elég gyenge vagyok becslésben). a bringás felvonulással tettünk egy -cirka- harminc kilóméteres karikát szerelmesen,

 de olyan helyeken is, ahol -győri létemre- még soha nem jártam. Kismegyeren -a perem peremén- láttunk tüneményes kisházat, ami beindította a fantáziánkat. a Radóra érkeztünk vissza, ott bringaemelés, aztán mi eljöttünk a Déjába, nyitni. zárás után, éjfélkor áttekertünk a Vendelinbe, ahol a Bringapolisz 3.0 hivatalos afterpartyja zajlott. a Royalsprint döntőről már lemaradtunk, de ez várható volt, mire odaértünk már mindenki csak a folyadékpótlással volt elfoglalva. ja! ... Kristóf barátom itt adta át  nekem a Magyar Kerékpáros Klub oklevelét mint a tavalyi év önkéntesének. aztán Buppával meg Voxával keveredtem beszélgetésbe, ami, hogy hogysem a punk felé terelődött. na aztán innentől ment a sztorizás, ami írott szóban visszaadhatatlan, de azon lepadlóztak, hogy az Auróra Fojtogatókját, meg a Robotok szövegét én írtam. beszarás volt, ahogy Buppa hozta az alapot: tu-ta-tu-ta, a Voxa meg üvöltötte:"sohasem szemből támadnak, hátad mögé állnak és elkapnak ... hulla! hulla! hulla!" 

aztán jöttek a futárversenyes sztorik meg a cigik. (Voxa: "Bazd meg! ha ezt már ősszel tudom, hogy te ... akkor most hozok egy babérkoszorút! :) ) 
Szerelmemmel negyed kettőkor koccoltunk.   

Nincsenek megjegyzések: