2011. május 4., szerda

nehezen megy a lejövetel

a punktémáról ... ma például sorra vettem, hogy melyik Auróra szövegeket is írtam, és a zeneszoveg.hu-n le is csekkoltam, hogy valóban én vagyok-e feltüntetve szerzőként. az Élő halottnál, a Fojtogatóknál és a Közvetítőnél igen, a Robotok meg nem is szerepel az adatbázisukban, de a legnagyobb gáz az, hogy már én sem tudom a szövegét. és szerkesztettem, a wikipedia  Auróra szócikkét is, a korábbi tagokhoz 1986-ra beírtam magam (bár ezt még nem hagyták jóvá, így nem látható). 
Szerelmem krea(k)tív közreműködésével elkészültek a matricák.

szerintem ütős lett. most néztük meg a világvándor Boli (VHK, üstdob) blogját http://www.boli-trip.hu/   ... váááá!  és kaptam egy "rendezvous under the sky" kitűzőt, na vajon kitől? hát az Egyetlenemtől, ki mástól :) tegnap meg a balettosok hoztak nekem -ajándékként- Németországból Pueblo dohányt, de nem olyant, mint amit itthon lehet kapni, hanem ... még nem tudom milyent, mert még van a megbontottból és míg el nem fogy, addig nem akarom ezt is megkezdeni. és amit én már rég elfelejtettem, Szívem Pipacsa a régi bejegyzéseimet olvasva akadt erre az oldalra: https://sites.google.com/site/pzkocsmaja/

Nincsenek megjegyzések: