2011. április 3., vasárnap

pénteken

Pillangó mondja
negyvenkilenc napja van
virágzó Tavasz

Szerelmemtől pedig egy wakát kaptam, ami nem olyan, mint az ippon, hanem egy öt sorból, harmincegy szótagból álló vers, ami a szív logikáját követi. . ... de majd később folytatom, mert most jött meg Bácsáról.

... szóval folytatom. pénteken egy akciófotózáson volt a Szerelmem, ami korunk és társadalmunk közönyét, apátiáját(?) volt hivatott demonstrálni és aminek ma (hétfőn) lesz a folytatása. szombaton megtartottam a darkwave night-ot. ... készültem rá ... ma már nem nagyon hallható zenei kuriózumokkal ... jó volt, mert itt voltak az órásmesterék, Kosztó Budapestről, akik a zene miatt jöttek ... ostrákok, akik csak úgy beestek és a D.A.F. Der Mussolinijére felkapták a fejüket ... és eperbort ittunk Szerelmemmel. akiknek a kedvéért leginkább megismételtem ezt a tematikus estet, -mivel kérték, hogy legyen,- háromnegyed egykor estek be, és érezhetően nem tetszett nekik, hogy már vége. ... na ennyire azért nem vagyok olcsó, ... neeem. tudják, hogy éjfélig vagyok nyitva -jó ..., ha pörög a hely akkor nem gáz, de- és (kimondatlanul) arra játszani, hogy: ááá ráérünk a pézé haver ..., na nem! 
vasárnap (17-én) Tiger Lillies koncert lesz a Trafóban. ezt a New Noiseból tudom, amit Kosztó hozott, mert vidéken nem terjesztik, pedig egy iszonyú igényes és ingyenes zenei folyóirat. sajnos kimarad az élmény, mert ketten nem úsznánk meg tízből.

... és mit kaptam Drága Szerelmemtől? egy fekete lenvászon, fagombos kínai inget, olyan ... tradícionálisat.

Nincsenek megjegyzések: