2011. április 6., szerda

még hétfőn

Szerelmem ablakot pucolt, hogy az összes napfény bennünket fürdessen. ... és éledezik a vitorlásvirágom ... amíg SzöSz fürdött készítettem vacsorát: pirítóst joghurtos vajkrémmel, tarjával, főtt tojással, uborkával, paradicsommal és szőlőlekvárral (szín- és ízfieszta:). szőlőlekvárt most ettem először és iszonyúan finom.(na tessék! csak írok róla, és máris a mellemen folyik a nyálam). megkezdtem az előkészületeket a szombati alleycatre. előhoztam a raktárból a borsodis korsókat meg poharakat -mivel Borsodit fogok csapolni-, átmostam őket, aztán már nem volt megállás. sorra került a fehéredény mosogató. ecetes vízzel vízkőmentesítettem a HACCPnek megfelelő mosogatókat, lemostam a csempéket, kimostam a hűtőt, bepakoltam a raktárba a -már- felesleges cuccokat (hólapát, használaton kívüli csészék, poharak), katalogizáltam a pohárszékben a poharakat és mindezt élvezettel, mialatt SzöSz hátul a műhelyben ékszereket készített.
... és zenében ... ezt mára:

Nincsenek megjegyzések: