2011. április 16., szombat

Csütörtökön

Szerelmem Sopronban az egyetemen. holnapra el kell készülnie három beadandóval, ráadásul háromnegyed ötkor kelnie kell, hogy beérjen az első előadásra. este készítek az útra szendvicseket szeretettel, téliszalámival meg füstölt sajttal.
kedden Kristóf, Gyuri, SzöSz meg én bringásokat fogunk reggeliztetni a Megyeháza téren hattól tízig, vagy ... amíg a Kristóf által sütött háromszáz darab kakaóscsiga tart :)
de ennél sokkal fontosabb a holnapi haiku:
hatvanhárom nap
cseresznyevirág madár
éneke a fán.

pénteken háromnegyed ötkor elment a Kedvesem ... Sopronba ... ebből persze mit sem vettem észre, mert aludtam, mint a bunda (miért? hogy' alszik a bunda?), és szendvicset sem csináltam, ebből kifolyólag (mea culpa!). engem bezzeg várt két szerelmes üzenet a mikrón, ... meg egy a facebookon.
vettem iszonyú jó szantálfüstölőt, zöldteás Taste dohányt, cannabis ízű -,de tényleg ... tisztára white widow :) -, meg SzöSzSzerelmemnek hálózati adapter a laptopjához (már nem tudtam nézni, ahogy szenved vele). hat körül ért a déjába hullafáradtan, izomlázzal, de itt maradt, kitartott velem éjfélig, pedig ma is háromnegyed ötkor kellett (volna) kelnie, de elaludt, így csak a nyolc negyvenest érte el.

a zene pedig ... mára legyen ez:

1 megjegyzés:

Ines de Colorines írta...

elaludt... mint a bunda :)