2011. április 20., szerda

5 óra 11-kor keltünk

... hogy 5óra 55-re odaérjünk a Megyeháza térre ... hogy mindenkinek jól induljon a napja egy bringás reggelivel ... annak is, aki várja, ... és annak is, akit meglepünk egy kis figyelmességgel. hát, ... egy tíz percet késtünk, de nem volt gáz ... pikk-pakk felállítottuk a sátrat, beüzemeltük a teafőzőt, a Lipóti pékségből Kristófék elhozták a kétszáz darab kürtös bucit, csapó ... ééés eksön! a tea elég lassan készült és eleinte bizarr látványt nyújtott -a tetején fehérhab keletkezett-, az íze -citromos-gyömbéres- viszont remekre sikeredett és óvodai emlékeket ébresztett ( a konyhás nénik vagy a dadusok majd egy napig áztatták a csitkét (csipkebogyó) és órákig főzték). 
... és jöttek az emberek ... munkába ... munkából ... suliba ... ügyintézni ... az öregeknek mindig voltak kis történeteik, mesélnivalóik ... szeretem ezeket a kis megvillanásokat.
"... ez most jól fog esni, mert orvosnál voltam és nem tudtam reggelizni."

"Maga szerint hány éves vagyok?" "Hatvan." "Tegyen még hozzá nyolcat. ... és mindennap Pannonhalmáról biciklivel járok Győrbe." (és én, mint egy Boka János hallgattam történetét)

"... ez egy 1957-es bicikli és már kétszer körbejárta a Földet" 

aztán megjelent a média ... a Kisalföld videósa felvette Szerelmem szerelmes mosolygó pillantását (01:11-nél), ami mindent elmond, mindennél többet mond (Úristen! mennyire szeret ... mennyire szeretem!!!!!!!!).

estére Kristóf a déjába szervezte a "csapatépítést" ... a tréning elérte célját -pontosabban Kristófét- : 10-es skálán, 8-as erejű részegség :) . a záróra is kitolódott ... fél 1 után mentek el, pedig még maradtak volna csak nálam nálam egy kicsit  elszakadt az expander (qrva fáradt voltam, és éhes). otthon megvacsoráztuk a cukros-sült szalonnás túróstésztát és háromnegyed 2?-kor zuhantunk ágyba.

... és ha már egyszer ... akkor stilszerűen:

Nincsenek megjegyzések: