2011. március 27., vasárnap

csütörtökön volt

egy spontán jó este. négyen jöttek születésnapozni, akikhez az órásmesterék is csatlakoztak, meg Kristóffal egyetemben én is. a vége ötvenkilenc monyó, lenullázott unicum és sörkészlet és fél egyes (boldog) zárás lett. mire hazaértem Szerelmem már mélyen aludt, de mécses égett és gyújtott füstölőt is. arra megint nem emlékeztem, hogy én is felébredtem, amikor Ő, és mondtam is valamit ... valamit? ... azt, hogy: SZERETLEK!
Reggelire bocitejet vettem fahéjas- szilvás buktával, Szerelmemnek csokis croissant. délután kettőig csak az áruszállító volt, vendég egy szál sem, úgyhogy kiírtam, hogy áruért mente, és átcsattogtam Kristófhoz a Fapumába, hogy elhozzam a felajánlott biciklit Drága SzöSzömnek. Gyönyörű volt az idő ... , mint a Szerelmünk.
kitaláltam, hogy szombaton legyen tematikus nap -nem is tudom honnan jött az ötlet ... na mindegy- a 80-as, 90-es években kedvelt zenéimmel, Drágám meg készített hozzá flyert:

reggel kilencre bementem a Déjába, mert megint rendeltem árut ... és a szállító kurvára nem jött. (ha tudom, hogy szarnak rám, inkább maradtam volna itthon a Szerelmemmel, aki -a Drága- totál elaludt, pedig tizenegyre be kellett volna mennie a mediawavebe. ebédeltünk ... megint egy jót, húslevest cérnametélttel, Ő rakott krumplit, én meg rántott sajtot. a Föld Napjára tekintettel mécsesek  fényében fürdettem a Helyet , ami abszolut passzolt a zenékhez

(Soft cell, Siouxsie and The Banshees, Sisters of Mercy, The Mission, DM, Joy Division, New Order, Fields of The Nephilim), és a vendégeknek is tetszett.   apropó vendégek ... valami ultraradikális neokuruc a ffi wcben letépte a falról a papírcsákóban szilveszteri trombitával parádézó Marxot, Engelst, Lenint és Maot ábrázolo flyerem ( a kukában találtam meg). most akkor írjam ki, hogy : "Ha nem tetszik a dekoráció, akkor ez nem a te helyed és húzz a vérbe!"? ááá ... de nem bosszankodom ... különben is, mindjárt kön Szerelmem, kinek végre elkészült a szemüvege, és a rasztáit is befejezte Ancsi ( volt még pár rakoncátlan hajszál).

Nincsenek megjegyzések: