2010. március 22., hétfő

here is tavasz!

zenében meg kicsit ráerősítettem a hazaira: európa kiadó,sex-e-pil,csík zenekar,magashegyi underground,quimby.  meg behoztam a figyelmembe ajánlott ali bishop phunkrootját, ami egy buliban tutira bejönne, de túlságosan száraz vagyok, így elég idegen. innentől ez már péntek. oké. lement a délelőtt, a délután. semmi extra. najó ... mondjuk úgy ... "sokan" voltak. viszonylag. most mennyi van? talán este nyolc. két csaj (az egyik tegnap Mesivel volt itt és idegesített a puszta jelenléte): ajánljak valamit. bocs, de nem ismerlek ezért nem is tudok neked ajánlani. de tegnap is voltam itt! tudom, de az kevés. de jövök még! bocs de nem elég. próbálj meg te választani (pedig szívesebben mondtam vona, hogy: ne görcsölj lécci nem jössz be).jó akkor két monyót és két borsodit! hogy ízlett a monyó? hááát... na látod, ezért nem ajánlok , mert akkor most engem hibáztathatnál, így viszont csakis a saját döntésedet bírálhatod. jaaaaaa! még hogy nem történt semmi extra? egy faszi kikönyörgött egy liter bort, amiért egy karórával fizetett. nagyon durva. és visszajött. most már hitelre akart még egy litert. kirúgtam. büszke rám a Fiam a tegnap feltett fotóm apropóján. sokan idealizálják a kapcsolatunkat. én egyszerűen boldog vagyok. mit találtam!!!:

papírsárkány álmaidat
el
soha ne engedd
eregesd
gyönyörködj benne
nélküled
porba hullik
s veszted
örömödet

az este egész kellemesen alakult. voltak vendégek, jófejek, két társaságból csináltam egyet, hogy többen elférjenek. tequiláztam. egy kicsit menyomott. egy körül átporoszkáltam a rómerbe a zöld zenélt olyan igazi bulizenét, új arcokat akartam felfedezni és nem annyira a régiekkel ütközni. szóval ismerős hegyek, kézfogások tengere, fárasztott az állandó helósziaszevaszhogyvagykirályabulipacsi, de azért jól éreztem magam. négykor feküdtem le nyolc harminchétkor keltem, mert kiittak a sörből (ez nem baj) és rendelnem kellett. áttettem húsvétra a túratervem.míg a szállítóra vártam a kávézóban kitártam az ajtót, felkötöttem az ajtókárpitot, üres rekeszeket tettem a bejárathoz, hogy egyértelmű legyen: zárva vagyok!. eldőltem a helyemen és bach cselló-szvítjeire szunnyadtam.tizenegykor jött az áru. felfedeztem magamnak a könyvbarlangot, egy pince antikváriumot. szeretek a könyvek között. és kincsekre leltem potom pénzért: tolsztoj  kreutzer szónátája: 'hatvannégyes kiadás, olvasatlan; sei shintől  a szamuráj hitvallás; castanedától a don juan tanításai: első kiadás; henry miller baktérítője és végh antal  könyörtelenülje. aztán húztam haza még egy kicsit aludni. visszafelé összeszedtem egy defektet. fck! hétfőn ezzel kezdhetek. fck! de most kényeztetem a fülemet, korbácsolom a lelkemet egy kis bonoboval, stoogesszel, bikini killel, david byrne és fatboy slimmel,
black heart processionnel. 
ma nem rohantak meg a vendégek pedig enyhe az idő kellemes szombat este van. miért is nincsenek? a kérdés nem is annyira szónoki, viszont megválaszolatlan. nem szeretek gyalogolni úgy érzem rabolja az időmet. de most van ez a defekt. vasárnap -idén először- kimentem gyirmótra. tömegközlekedtem. ebédeltem egy jót, aztán a kávé után bozóttüzet oltottam, mert a szomszéd gallyakat égetett csak bénán, mert lángra kapott a fű meg az ültetett sövény, de lokalizáltuk, utána meg jót röhögtünk. így, hogy nem volt bringám, délután már ki sem mozdultam, pedig a bibliotheque pascal közönségtalálkozóra elmentem volna. helyette hómmúví grantorino, ami jó; felolvasó . talán a felolvasónak és kate winsletnek köszönhetőn egy erotomán ördög bújt belőlem elő és fantáziáltam halkszavú szirénemről. este meg az ütközések a tévében.

Nincsenek megjegyzések: