2011. július 10., vasárnap

július tíz szombat

korán kezdtük a napot. a virágpiacon reggeliztünk -ismét- egy klasszikus sültkolbász "menüt", előtte a vásárcsarnokban vettem kenyeret, meg tojást. reggeli után  a sparban fehérhagymát me mangalicazsírt az esti alleycatre a rocker pizzához. tízkor ment el a Szerelmem ... na nem idegen országba, csak ide a Bakonyba, Bándra. kitakarítottam a Déját, majd kiültem titkos kiskertünkbe kvzni, cigizni, olvasni -Hajnóczyt-, kossuthot hallgatni, barnulni ... de alig húsz percig bírtam, aztán beköltöztem Szerelmem műhelyébe megnézni a Pink Floyd The Wall című filmjét, meg hagymát pucolni. Kristóf meghozta a kenyereket, úgyhogy legyártottam negyven darab zsírosdeszkát, most meg várom az érkező versenyzőket ... hááát, ez egy gyors lefolyású és nagyon halvány alleycat volt tizenegy résztvevővel, de tudjuk be a nyárnak és ne az érdektelenségnek. tízre le is koccolt mindenki, Kristófék is ... mentek pisztrángot sütni. hétfőn megy Bp-re a nagykerbe és hoz nekem fékbetétet, meg ... ha lesz ideje, elhozza a MKK tagsági kártyámat. nem mintha élni tudnék az általa igénybe vehető szolgáltatásokkal, kedvezményekkel, lehetőségekkel, de ... ha már kaptam ilyent, szeretném birtokolni. azt hiszem átállok a nyári nyitvatartásra. négy előtt semmiképp, de az is lehet, hogy csak ötkor nyitok. 


Nincsenek megjegyzések: