2011. június 4., szombat

május harminc hétfő

"elment az én rózsám idegen országba ..." ... éjjel egy csomószor felébredtem, nyugtalanul aludtam, mintha legalábbis én utaznék ... és ez a Drága Teremtmény, még szombaton főzött nekem egy nagy adag bolognait, -aminek a felét lefagyasztotta,- hogy legyen mit ennem. este jöttek Kristófék a -most már- szokásos hétfői szeánszra. tizenegy után mentek el, de én sem siettem haza ... elmosogattam ... felmostam ... vacsoráztam ... és csak utána. hazaérve  kaptam üzenetet, hogy száz napja, hogy mint riadt háziállatot befogadtam. száz napja, hogy együtt élünk!
május harmincegy kedd
mióta elutazott -pontosabban, mikor megtudtam, hogy mikor fog elutazni (szerdán)-, azóta nem borotválkoztam, és -,ha kibírom- nem is fogok , míg haza nem ér. éjjel is nyugtalanul aludhattam, mert a telefonom lefekvéskor még a fejemnél volt -a Kossuthot hallgattam-, reggel a lábamnál találtam meg. Fb-n keresztül rábukkantam Timre, Istivel közös holland barátunkra. megnősült, van két kis gyermeke. azt meg tegnap hallottam egy ügyvéd ismerősömtől, hogy 2012-től csak hollandokat szolgálnak ki a coffeeshopokban.FCK! (nem mintha a terveim között szerepelt volna egy amsterdami túra, de akkor is!) zeneileg totál paff vagyok, mivel hétvégén nem vittem haza a pendrive-ot, nem tudtam a rajta lévő zenéket lecserélni, de ..., hogy tíz napig mégse ugyanaz szóljon (ezt mondjuk senki nem venné észre :() a dévédékre kiírt,archivált zenéket hallgatom, így viszont számomra is meglepetés, hogy mi fog éppen megszólalni, ugyanis fogalmam sincs, hogy mi van a lemezeken, a katalógus meg a Szerelmem laptopján van, az meg Vele Görögországban. szóval ... most éppen Gerschwinek szólnak ... szerintem, miközben Jack London Országuton-ját olvasom. túl vagyok az ebéden.a bolognai ragu mellé főztem kockatésztát ... egy egész zacskóval, ami félkiló, úgyhogy a héten tésztát tésztával eszek :) ...coffeebreak ... egy kicsit pihegek. vagy azért, mert fekve olvastam,vagy, mert  ma még csak egy kv-t ittam, vagy a rosétól, de leesett a vércukor szintem. ezzel akkor szembesültem,amikor vendégek tévedtek be és felálltam ... és egy darabig csak álltam és kapaszkodtam, mert kezdett elmenni a kép, de mivel nem ez az első eset,úrrá lettem a helyzeten. áttekertem a Könyvbarlangba, hogy a következő olvasmányomról gondoskodjam. találtam is egy 1959-es kiadású "Az utolsó mohikán"-t. kíváncsi vagyok, milyen lesz most olvasni. gyerekkoromban talán az egyetlen Cooper-regény volt, amit szerettem.... és megrendeltem Hajnóczy Péter összegyűjtött írásait. fél tízkor bezártam. még épp időben -a zászlót vettem be-, mikor jött a szörcsögő csaj, de nem állt meg csak köszönt -látva ténykedésem- így legalább megúsztam a számomra kibeba idegesítő heti meetingjüket a gombszemű barátnőjével. áttekertem a Fecskébe egy -nem megérdemelt, csakazízemiatt- pohár Kriekre, aztán go haza, a silent otthonba, még éppen időben,mert jött egy kiadós vihar. Ja! még zárás előtt összeütöttem magamnak a pszeudosquat-konyhánkban egy rántottát gazdagon, hagymával, paradicsommal, paprikával, kolbásszal és tényleg ennyi volt a nap. 
június egy szerda
tegnap hazafelé az óriásplakáton láttam, hogy az ötös lottó főnyereménye egy milliárd hétszázhetvenhét millió forint, ami további álmodozásra késztetett. anyuékat elköltöztetném a negyedikről és oda utaztatnám őket, ahová szeretnének, az öcsémék és Dávid is -a kégli mellé- kapna egy vastagon kibélelt bankszámlát,mi megvennénk Kismegyeren azt a tüneményes kisházat -kerül amibe kerül-, csak azt nem tudom, hogy a Land Rovert hova rejtenénk, mert mellette, azért elég hülyén nézne ki és Berlin lenne az első, ahova elmennénk,de hátizsákkal, vonattal és élveznénk egy squat mindennapjait.
egyenlőre ennyi, mert mennem kell ... nyitás előtt,még szeretnék cseresznyét szedni.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

...egy motor nem igényel akkora helyet, mint egy autó ;)

Ines de Colorines írta...

* május 31-hez: azért most szerdán szerintem borotválkozz meg! :***

PéZé írta...

1.: Jó Neked lesz egy motorod, én meg majd megyek utánad a Discoveryvel :)
2.: nem bírtam, idegesített, úgyhogy már szombaton megszabadultam tőle. :)

Ines de Colorines írta...

nini! csak most láttam, h válaszoltál.