2011. május 18., szerda

ma háromnegyed hétkor keltem.

Szerelmem már elment Sopronba, vizsgázni. már tegnap kitaláltam, hogy akkor ma, meglepem. szóval korán keltem, hogy ki tudjak menni a piacra. vettem friss, zsenge zöldségeket, karalábét, hagymát, - a francba a fokhagymát elfelejtettem-, paradicsomot, zeller zöldjét. a zöldségek annyira szépek voltak, hogy nem is kellett pucolni őket, elég volt lemosni. egy fazékba öntöttem másfél liter vizet, adtam hozzá egy evőkanál olajat, nyolc szem egész borsot, sót, beletettem a zöldségeket meg a húsleveskockát és elkezdtem kislángon főzni. igen! húslevest főzök hús nélkül, ... wannabe húsleves :) és remélem, hogy az is lesz :).
a facebookon most olvastam, hogy a Pécsi Est caféban David Bowie est lesz, ahol Bowie számokat fognak előadni és a Beck Zoli és a Zaza is közreműködik. minő véletlen egybeesés, hogy én meg ma hoztam be a Christiane F. című filmet -, hogy SzöSzszel megnézzük- , meg a soundtrackjét (,tegnap -többek közt-, ezért a lemezért pörgettem végig  harmicnégy zenei DVDmet).
hmmm ... tökjól néz ki a leves és az illata is isteni. most főzöm a cérnametéltet és már kész is. hát a tésztát azt hiszem egy kicsit túlfőztem. de mindjárt jön Szerelmem és leteszteljük első handmade levesem :)  

Nincsenek megjegyzések: