2011. május 9., hétfő

basszus!

csodálom Szerelmem türelmét, mert ha a Zsófi az én hugom lenne, és én tanítanám angolra, hát már közelebbi ismeretségbe került volna egy-két sallerral, mert ezt a hisztishagyjatokahogyéncsinálomazsosemjómittudomén-stílust baromira nem tudom tolerálni,  úgyhogy inkább meg sem kérdezem, hogy mit kér, mert tuti, hogy tennék valami smirglis megjegzést, amin meg frankón megsértődne .... de dobom is a témát, mert,ahogy írok róla is hergelem magam.
De mit hozott nekem a Kedves? tojásos (modorosoknak galuskát, nekem) noklit fejessalátával, amit szünetek közbe iktatásával, de egész nap tudnék enni.
pénteken zárás után, gondoltam nézzük meg a Fecskét. bár Péter kocsija ott állt, de nofény, úgyhogy ezt buktuk. szombaton ebéd, a már megszokott helyen. ragyogó idő, napsütés meg 21 fok, kvzzunk egy napsütötte teraszon! felkiáltással lőttünk egy asztalt a Pascucci teraszán. tudatos volt a választás, mert olasz módra akartam kvzni (értem ezalatt, hogy Limoncellot és ristrettot inni). nos, ehhez képest: nem volt Limoncellojuk. jó ... akkor kérünk Midorit. hát ... Midorijuk sem volt, csak De Kyper Melonjuk. akkor már azt mondtam, jó ... legyen. de, hogy a város főterén egy -úgymond- nívós kávézóban, ne szolgáljanak fel a kávé mellé -kérés nélkül is, alapból- egy pohár vizet ... no comment.
még pénteken ... vagy csütörtökön? a Drága megkreálta egy újabb agymenésem:
Lost Tres Amigos (Winni-Mickey-Peze)

a Fiam -illetve a barátja- csinált egy új klipet. íme: da Cock

Nincsenek megjegyzések: