2010. október 9., szombat

kedden délután hatkor

öt pálinkával szervezetemben
bántom a papírt
a leírt kósza gondolatokkal
a testem
a cseppet sem emocionális
csupán fizikális
vágyakkal korbácsolva
egy szirén
szárnyaló combjai közé omolva

pénteken: "alap" hogy bejött hozzám a Beck Zoli meg az Ádi az 'Y-ból (a többiek pakoltak). Zolival Calvadossoztunk. azt már rég eldöntöttem hogy megyek a koncertre gondoltam bezárok úgyis gyatra a pénteki forgalmam de az élet hozta magát és spontán jó lett az este. történt ugyanis -és most hagyjuk a tinisztorit- hogy jöttek a Nagy Petiék borozgatni és őket azért mégsem akartam elküldeni hát "zártkörü rendezvény" tábla ki velük meg megdumáltam ha ismerős jön itassák meg -pontosabban ők mondták- én meg majd jövök (kulcsos kávézó). 
a koncert kibebajó koszos karcos zúzós volt bár Endi mozgásaa szokásosnál visszafogottabb volt (a backstage-ben kezében egy guriga wcpapírral mesélte hogy a miskolci chillis bab miatt) de zseniális a srác. ő az egyetlen aki nem néz ki nem kontaktál a közönséggel csak a gitárja létezik kényezteti bünteti és közben patakzik róla a veríték (slidegyűrűként használt öngyújtó). koncert után pálinkázás aztán govissza a déjába a borozgató társaságba.

Nincsenek megjegyzések: