2010. július 26., hétfő

július huszonkettő csütörtök

meghívtak egy kertipartiba Vénekre a Duna-partra. Laki Land Roverjével mentünk, mert csak én voltam biciklivel a Laki meg már ivott, így én vezettem. a töltésen megsüllyedtünk, de jött Nagybakó a kibebaszott nagy Cayanne-vel -nem tudom hogyan kell írni, de hadd ne kelljen most utánanéznem- és kivontatott, de így is csúszkáltunka töltés oldalán és anyáztunk nagyon, de a lényeg, hogy odaértünk, már javában folyt a mulatság, a sütögetés, a sör, a bor, a pálinka. vagy húsz-huszonöten lehettünk. Dávid Zsé, az excsaja, Rick, Acca, Bali meg pár arc az Amnesiából, Bakóék, a Laki, Nagypeti meg Évi (de nem a voltom) a déjából. hosszú idő után végre el tudtam engedni és jól éreztem magam és akkor megjelent a buliban E. mint nő most is tökéletes volt de a hangulata a padlón. "ne, ne, ne kérdezzetek semmit jó!" kimondatlanul is tudtam, hogy párkapcsolati krízis. én sem beszéltettem, de innentől kezdve csak vele foglalkoztam. lehet, hogy aljasság részemről, de kihasználtam ezt a kritikus helyzetet. nem esett nehezemre, hisz mindig is vonzódtam hozzá, csak soha nem közeledtem. ahhoz egyrészt gyáva voltam és volt egy -mint később kiderült- téves képem róla a pasieszményét és elvárásait illetően, de idővel ismeretségünk barátsággá szövődött, társalgásaink élményszámba mentek. szóval letörtségének és az elfogyasztott alkoholnak köszönhetően libidónk áradása az erkölcsi gátakat is áttörte ... és akkor felébredtem, mert ez is csak egy álom volt.

Nincsenek megjegyzések: