2010. július 26., hétfő

július huszonegy szerda

Drága Gyermekem blogját olvastam nagyonsemmi.blog.hu . feltette az egyik versem kommentelve, hogy kiadatlan kötetből való melynek címe: gondolatzuhanyvonat a pederaszta akrobata álommásolat ürülékének titkos dokumentuma és ami talán csak neki van meg a világon. imádom! és örülök, hogy tudtam olyat alkotni, ami neki is tetszik.
és én barom nem felhívtam fél tizenkettőkor, holott olvastam, hogy nem is volt annyira veszélyes az éjszakai műszak, és felébresztettem. figyelmetlen vagyok. Kristóftól kaptam egy biciklisnadrágot.

lautréamont
                (s. dali parafrázis)
a zivataros angyal
álmos
és olthatatlan
szerelme lángol
benzinnel szított
maszkuláris
és szigonyálom
áfonyaszirom
és mosolytábor
kellemesen
kellemetlen
édes hamvas szemérmedben
mártózik a tízujjú ecset
festi az albatroszmagányt
kollaboráns kolorádóbogár
nappal és háttal
egy teljesen meztelen pápa
égő gumióvszerbe zárva
míg szép és tiszta leszek
borotva
és nyílik a szemem
égő zsiráffal mellemen
szétfolyt időben végtelen
biciklista üvöltése
az ablakban
egy duplaámor
rózsaszinű inkubátor
pöttyös felhők
festett ékszer
cigaretta
szenvedéllyel
ez már egyszer volt
még négyszer
hová tünt
és hová képzel
az öszvér
és a zongora
ez is csak egy
hangulat

Nincsenek megjegyzések: