2010. június 13., vasárnap

nem a szokványos szombat

tizenegykor elindultam. vásároltam ezt-azt a kávézóba, meg hátsólámpát a bringámra. ebéd a szalaiban. kávé a semiramisban. végh antal és légkondicionált lidércnyomás a könyvbarlangban. csobbanás újfalun a bányatóban.


... hogy modta Rollins?:" az emlékeim a barátaim. bármikor sétát tehetek közöttük. néha gyűlölöm őket. féltékeny leszek tőlük. a bennük élő énem sokkal boldogabb, mint amilyen most vagyok."
hát így vagyok én is. a gépemre feltöltött fényképeket nézve egyszerre vagyok boldog, mert mikor készít az ember képet? ha valami szépet lát, illetve valamit szeretne megörökíteni. meg- és fel tudom idézni, mi és hogy volt és a legtöbb képen a Fiam van. és szomorú vagyok, hogy nem tudtam igazi apa lenni, nem voltam mindig Vele, így legtöbbször csak a fotókon látom, hogy mennyore tudott az ajándékoknak örülni (hálás dolog megajándékozni).

Nincsenek megjegyzések: