2010. június 17., csütörtök

nekrológ


bevallom
gondolkodnom kellett a vezetékneveden
mint SzürrzS Zsolti ismertelek meg
polgári éned rejtőzködött
szabadultál volna tőle
megtaláltál a képeiddel
úgy érezted a déjá vu-ben otthonra leltek
éltek
nekem meg tetszett
seggek pinák mellek
növényi szentek
a vágyott davinci ecset
és a minőségi vászon
mint elérhetetlen
de festettél mindenre
mire lehet
tequila sör
vagy egy pohár
száraz fehérbor mellett
henry miller jutott eszembe
talán nem is véletlen:
"... a művész a valóság szökevénye"
ezért nem tudtam elképzelni
hogy egy futószalag felett görnyedj
pedig de! és tényleg
addig is kalandozhat az elme
nietzschén freudon
és a kozmikus szexen
közben cserélődtek a képek
hogy ne legyen unalmas (gondoltad)
hogy többet lássanak tőled belőled
a vágyakat az élményeket
nélkülöztél de alkottál teremtettél
egy univerzumot ecsettel festékkel
mert inkább nem ettél
csak hogy legyen mire
és legyen mivel
akkor nem
de most már értem
toposzokat és kliséket tagadó
istenkeresésed
de én csupán kispolgár vagyok
rebellis allűrökkel
Requiescat In Pace SzürrzS

Nincsenek megjegyzések: