2010. március 5., péntek

szóval ...

az Auróra cirkáló után jött a Frász Társulás (Rujsz Andris-basszus, Enyingi Tamás-dob, Duncos-gitár, meg én). Mikor én beszálltam, ők már túl voltak néhány koncerten, A zene a The Jam, Trio, Police-szentháromság inspirálta reggae alapú zene volt. A szövegek: szerelem a fegyverekkel; hiány; vízszintes szerelem, ez volt a kedvencem " .../nem elég, hogy lehánytál / még az ágyamba is bemásztá l/... / reggel mondtam/tünj el bébi / ágyam most már jó meleg / nem akarlak újra kérni / egyszer elég volt veled /....". Velük is kétszer léptem fel. Először az Ifiházban. Keddenként voltak Hullámtörők címmel koncertek. A Citrom előzenekara voltunk, nekik már volt egy masszív közönségük. Kurva jó volt, csak a Duncos (a győri Szűcs Antal Gábor) Van Halen fun volt, én meg megőrültem a gitárszólóitól. Aztán meg a Révai gimnáziumban játszottunk diáknapon - Loliták hada :) - ,itt Tamás helyett a Boros Pöpi dobolt a Citromból. Majd meghívtak egy országos turnéra a Prognózis előzenekaraként, de Andrist berántották katonának, így le kellett mondanunk a turnét és a banda is szétesett. Ebből ennyi lett.

Nincsenek megjegyzések: