2009. október 11., vasárnap

sűrű hétvége

kezdődött péntek este ... Nolti Némó Kámfi az egykori Gobbi Hilda Emlékzenekar illusztris tagjai múltidézőn iszogattak ... meg egy Rómer-es asztal Rena Szeredi Csabi meg még pár fiatal kicsit bebaszcsiztak no nem nagyon de a Csabi bicaja 5kiló enyvvel a Déja előtt maradt ... jóleső fáradtsággal 3.40-kor kerültem ágyba ... 5.58-kor ébredtem ... 7-re mentem az italnagykerbe ... 8.30-kor ütköztem Bencéékkel az állomáson ... gyalogtúrára mentünk az Apáczaisokkal ... a vonat tele gyerekkel ... nocigi rájuk tekintettel ... Vinyén kávé a büfében inkább csak illúzió ... aztán indulás Cseszneken át Porvára 25km ... 15.48 vonat megint tele ... érkezés Győrbe délután 5-re ... irány a Déja ... kávé most már egy igazi ... nyitás ... Jézus koktélozik a csajával ... 9-re jöttek a Fapumások ... XXl-es pizza meg 40 Monyó ... zártam 1-kor ... go édesotthon ... két nap történései szinte egyben

Nincsenek megjegyzések: