2009. szeptember 20., vasárnap

vettem rosét

... pucoltam hagymát ... felhívtam Beck Zolit ... most rosét iszom a napon ... ha nem csúsznak a fotózással újra vendégem a 30Y ... harminc zsírosdeszka kész ... tíz liter bor van ... a fröccstúra ... respect for Fapuma ... most már csak azt várom hogy jöjjenek vagy hívjanak a pécsiek és megyek ... megyek a koncertre legyen akármennyire is péntek ... akkor már legyen az én péntekem ... aztán jött egy mexikói társaság ... éjfélig voltam ... a koncertről már lemondtam de arra tekertem ... a Kiscsillag és Bori már lement a 30Y akkor soundcheckkelt ... lett belépőm ... meg hangulatom ... jobbak élőben ... karcosabb kócosabb punkosabb ... végülis jó lett az estém ... kettőkor lett vége a koncertnek ... a szombati menü de előtte a Fapumások belőtték a váltóimat meg a fékeket ... most már pöpec ... surranva suhan ... Kristóf mutatta a nekem szánt vázat: egy telós alu HASA-t ... fehér ... szép ... és 10-ér' az enyém ... a Mobilitási hét apropóján városi tekerés ... közösségi érzés ...

Nincsenek megjegyzések: