2009. szeptember 17., csütörtök

csütörtök van

mert megjelent a MaNcs ... a Déjá-ban meg egy roma Jacko vagy egy romák közt "szocializálódott fehér, hogy hétvégére lefoglalná a kávézót:

én: - már foglalt
Jacko: - akkor máskor
én: - elsőbbséget élveznek az egyetemisták
Jacko: - de mi több pénzt hagynánk itt mint a főiskolások Na beszéld meg a barátnőddel
én: - milyen barátnőmmel?
Jacko. - mér nincs barátnőd?
én: - na ez végképp nem tartozik rád
Jacko: - a barnahajuval
én: - ez az én üzletem és nincs kivel és mit megbeszélni

nagyon necces volt a fickó ... szerintem capcarázni akart csak nem tudom mit ... ja mert amikor bejött nem láthatott mert épp a csempét mostam a wc-ben és azt hitte?!?! nincs senki az üzletben.

Újházy tyúkhúslevest kívánok ... holnap ... és ma este még fel kell hajtanom a nadrágomat.

Nincsenek megjegyzések: