2011. szeptember 1., csütörtök

egy korszak lezárult

az életemben. Lehúztam a redőnyt a Déjá vu-ben. vége! rengeteget köszönhetek neki. az álmom beteljesülését, élményt, ismeretséget, barátságot és Szerelmet, de már képtelen voltam tovább finanszírozni. megyek vissza a termelői ágazatba -gyárba- dolgozni. De ez egyáltalán nem dráma! robotoltam három műszakban 19 évig és akkor éltem a legkreatívabb korszakomat, mert a munka nem kötötte le az agyam. remélem most is így lesz. megtapasztaltam a mondást, hogy: "Bajban ismerszik az ember." soha ennyi segítő kéz nem nyúlt felém.
hogy a bloggal mi lesz, még nem tudom. talán ezt is le kéne zárni, és mint az életemben, egy újat kezdeni.
addig is, míg ezt eldöntöm, legyetek jók, ha tudtok! 
(hallotok még rólam)

2 megjegyzés:

Jesus írta...

Azóta sem ittam egy rendes kv-t és kikapcsolódni sem tudtam... Sajnálom :(

Jesus írta...

Ehj,de rég is volt... remélem jól vagy?! :)