2011. április 28., csütörtök

a hétvégén volt

Húsvét. Dávid már pénteken megérkezett. meglepetés volt, mert szombatra vártam. aztán úgy volt, hogy szombaton nálam alszik és együtt megyünk Mamiékhoz, de mégsem és így történt, úgyhogy egyedül aludtam,mert SzöSz Bácsán aludt -9 hét óta most aludtunk először egmás nélkül-, vasárnap kibringáztam Gyirmótra. iszonyú jó idő volt! Dávidot Katiék hozták (Luca -a kishuga- meglátott a kocsiból és szólt: "Dávid! ott az apád!"). fél öt körül indultam haza. fel tettem főni a húsvéti sonkát, volt hozzá friss házi kenyér, torma, tojás meg medvehagyma ... ahogy kell. három órán át főztem ... szerintem jó lett. Szerelmem tizenegy körül ért haza. a hétfői közös programunknak lőttek ... reggel fél kilenckor van randevúja a családjával. dühös volt, mert sokkal inkább szeretett volna velem lenni, kirándulni, vagy csak nem csinálni semmit. én bezzeg egész nap az ágyban fetrengtem ... hol aludtam, hol meg a "Nyolcvan nap alatt a Föld körül"-t, meg a "Jedi visszatér"-t néztem ...szóval totális hessz és ezért éjszaka ezerszer felébredtem. ... és Nyúl úrfi hozott nekem egy nagy vödör szines krétát "street artista Szerelmemnek!" üzenettel :) meg egy Maczó Márton verset:
Pipacs-álom
Tündér fogta kezem
S vezetett a régvágyott
Idegenbe - 


S repültem vele
Adtam szivem
És
Mindenem ...   

tegnap isteni lencsefőzeléket ettem, amit a Drága kedden meghagyott.


Nincsenek megjegyzések: