2011. március 22., kedd

nem tudom

SzöSz mikor ért haza -a szüleinél volt bácsán-, de már aludtam, pedig tíz után indultam a déjából, megmelegítettem a hurkát, kajáltam, feliratot kerestem és találtam a Nothing personalhoz. reggel nem érezte túl jól magát, ezért otthon maradt, majd csak később jön. hiányérzettel terhelt volt egyedül jönni-menni ... nem vagyunk összenőve, de egymáshoz tartozunk.  tudom, hogy nem éppen pozitív -anyai részről- a megítélésem -"egy vénfasz"- csupán hallomások és képzelgések alapján, de azt is tudom, hogy még ha bántja is, sem fog másképpen gondolkodni, tenni, érezni, mert egymástól kapjuk, nap mint nap a legjobb dolgokat, hogy élvezhessük és varázslatossá tegyük azt, ami van.

tetszik a mai haikuja:

Az Úr az én pásztorom
nem szűkölködöm
bárányfelhőkben

Nincsenek megjegyzések: