2011. március 14., hétfő

egy hétfői szombat

legalábbis érzésre .... és TAVASZ! (így csupa nagybetűvel) ... bejöttem tízre, mert vártam a szállítót ... jött is, meg Homér a barátnőjével, hozott egy képet, felszegelte és megvették a Szerelmem kedvenc nyakláncát ... aztán kitettem a székem a deja elé és napfényfürdőztem és jött a Kedves és Együtt sétáltunk a citybe, neki ma fejezik be a rasztáit, én meg mentem vásárolni krumplit, paradicsomot meg virslit a holnapi ebédhez, meg lángost ebéd helyett ... most meg várom, hogy visszaérjen addig is háttérnek:
meg

... és, ha már a szombatot említettem, ide kívánkozik, hogy virtuálisan betértünk Szerelmemmel a New York kávéházba egy reggelire. mindketten a tojásrántottára szavaztunk (3 tojásból) 1.490 huf/portion, SzöSznek kértem egy fehér forró csokoládét eperrel, fahéjjal és tejszinhabbal 1.690 huf, magamnak New York Café-t (eszpresszót) 1.150 huf, meg egy üveg Naturaqua-t (25cl) 950 huf. bár nagyon csábító volt, de lemondtunk a Madártej tortáról (1.590 huf). így fizettünk (volna) 6.770-et, plussz a szervízdíj 12% (minimum), mindösszesen 7.600 huf. na majd egyszer ... de tényleg

Nincsenek megjegyzések: