2011. február 7., hétfő

2011. február kettő szerda

a Fiam, ma 23 éves.
Köszönöm Neked,
hogy a mai napon
a Fiamat ünnepelhetem! -írtam az Édesanyjának.

háromnagyed tíz van, délelőtt. huszonhárom évvel ezelőtt -keddre esett- idegesen aggódva (csakhogy minden rendben legyen) járkáltam fel-alá, róttam a köröket a győri kórház szülészetén, néha levágtattam az udvarra elszívni -az erre az alkalomra tartogatott- amerikai piros Marlborot. tizenegy húszkor megszületett Péter Dávid Péter, a Fiam. jól voltak és egészségesek, Ő és az édesanyja.
kevertem magamnak és Szösznek egy-egy Hemingwayt.
-igyunk a Fiam születésére!
-na! nem is tudtam, de túl sokat nem is tudok rólad. mesélj!
-huszonhárom éve született. :)
- :)  gonosz vagy! nem is gonosz, aljas! :)
szereztem Neki -meg magamnak is- egy mosolygós napot. szimpatikus ... tetszik. tetszik, amikor dúdol (,akkor pont egy 30y számot).
vendégem volt egy görögkatolikus pap, András. meglátogatott Ancsa -a Szürzzs RIP barátnője-, meg a Laki, és visszajött Szösz is. Drága Fiam hat körül felhívott, eddig tudta magában tartani, hogy egy igazi írógépet kapott Szabinától a születésnapjára.
Szösszel majd' három órán keresztül dumáltunk

Nincsenek megjegyzések: