2011. január 30., vasárnap

2011. január huszonhat szerda

a gépcserének "köszönhetően" elbuktam vagy negyven gigányi magyar zenémet, így feledésbe merült a szombathelyi Voler mouche, pedig mennyire szeretem, de most, végre megkaptam a lemezüket.
már régen backgammonoztam, hát most kihívom magam egy partira.
a Joan and police woman-t hallgatom és Berger Dalma hiányom lett, úgyhogy holnapra vadászok egy kis Esclin Syndo-t.
öt óra elmúlt. az angolok teáznak, én meg megcsináltam a Hemingwayemet, narancslével. így se rossz, de én maradok az eredetinél.
belenéztem a 127 hours című filmbe. Danny Boyle rendezte. egy true story, és azt hiszem az ultimate survival-ben hallottam róla.
a nap találata és slágere: az Intimtorna Illegáltól a hipnotizőrkirály, a klipben egy gyönyörű lánnyal. 

Nincsenek megjegyzések: