2011. január 22., szombat

2011. január húsz csütörtök

de ki az az Exene Cervenka? ennek utána nézek. most csak annyi, hogy volt felolvasó estje. na nem győrben ... Washington DC-ben.
Henry Rollinstól olvasom:
" ... összevissza akarom vagdalni magamat. Nagyon akarom. Isteni érzés lenne vérezni. ... Néha a vágásokra gondolok, az érzésre, ahogy ömlik belőlük a vér. Szinte ellenállhatatlan vágy."

erről eszembe jutott egy lány. nem jártunk, csak dugtunk. legalábbis részemről. az amnesiában szedtem fel ... a wc-ből jött ki, fekete hosszú ruha, glasszékesztyű, fekete horgolt hajpánt, porcelánbőr és rövid hidrogénezett haj. utána mentem az emeletre ... felém indult.
én: pont téged kereslek.
ő: én meg eléd jöttem.
én: nem folytatjuk ezt az ismerkedési estet máshol? mondjuk nálam!
ő: az igazság az, hogy menstruálok ... de végül is ... szopni még tudok.
(és én még azt hittem, hogy én vagyok a vagabond)
szóval már a taxiban kezdődött az akciózás. végül nem csak orális szex volt, hanem anális majális is. utána még dugtunk párszor, az amnesiában zárás után a kanapén, de legtöbbször nálam, egészen addig, míg rá nem jöttem, hogy a csaj totál zakkant. történt ugyanis, hogy dugás után kiment a mosdóba és túl sokáig maradt. rányitottam és látom, hogy az eldobható borotvámmal vagdossa a csuklóját és a folyó víz alatt vérezteti. azt mondta, hogy neki így jó, szereti, ezt élvezi. na ekkor rúgtam ki. utána még napokig éreztem a vér szagát a lakásban. a legkattantabb csaj, akihez bármi közöm is volt.
eddig sem voltam egy energiabomba, de most megadom magam. ha elalszom, elalszom. szerintem belefér az imidzsbe és annak is van egy hangulata, hogy a pultos az egyik asztalnál szunnyad. ... és arra ébrednék, hogy egy kárhozatos szépség belenyal a fülembe -bár szarul jönne ki, ha riadt ébredésemkor akaratlanul lefejelném-, vagy kezével rácsúszna a farkamra. ehelyett kitettem a táblát: RÖGTÖN COME BACK!, és elmentem az árkádba, hogy embereket lássak, meg  hogy magamnak örömet szerezzek, vettem egy totál infantilis napszemüveget kettőezerért.
szabitól megint kaptam remek kis zenéket: Absinthe minded! hollandok és baromi jók. meg az új Peter, Björk and John-t, ami sokkal jobb, mint az első lemezük volt.
"a távolság
hallucinogén
kettőnk között."
               (Kiss Tibi)
Na! a milliő meg lett teremtve a péntek esti elboruláshoz lángoló falak, gyertyák, fahéjillat bontja a szellemi, mentális és szexuális korlátokat, (nekem plusszban, hogy nehogy véletlenül átmenjek kibaszott romantikusba, zenében Patti Smith, könyvben meg még mindig Henry Rollins. stimulálja a lelket, az agyat, a pinát és a farkat.
magamon kísérletezek. kipróbáltam, milyen, maraschino helyett cherry brandyvel a Hemingway. nem borzalom, de nem is jó. van egy kis kesernyés, mandulás utóíze. szóval, megtartom az eredeti receptúrát, és, hogy felejtsem a kísérletet, csináltam egy eredetit. most már, csak egy rám mosolygó rózsaszín pina hiányzik.

Nincsenek megjegyzések: