2010. október 24., vasárnap

rámába foglalt vágyak oszlopán

angyal lóbálja lábát
a boltív alatt lelkében szamuráj
kényezteti fantáziáját
mint egy elvonult barát
vagy szerzetes
csempék záporában

álom: buli vége a crazyben a rába partján mégis balaton nyári hangulat. én fekete bőrdzsekiben mint  régen. tamásék a hangládákat pakolják a mikrobuszba, ismerős kidobó jön: - gyere a fiadért.
Dávid a vaskorlát mellett a lépcsőn ül csíkos boxerben üveges tekintettel magánkívül a farkával játszik leguggolok felemelem a fejét maszatosan zöld a szája 
- mit vettél be?
- gyerekeset"- volt a válasz.
- a múltkor a haverom vitte kórházba de akkor valaki meg is verte.- mondta a kuheros.
- miért csinálod ezt?
- ezt pont te kérdezed milyen alapon?
- igen pont én és pont azért mert hittem hogy intő és elrettentő példa vagyok.
és zokogva ébredtem.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Jó nagy hülyeséget álmodtál. Ebből az álomból legalább megtudhattuk, hogy milyen lettem volna, ha a tinédzser korszak nem marad ki az életemből.