2010. szeptember 19., vasárnap

szóval az előzmények

szeptember öt vasárnap gyönyörű napsütéses vasárnap este szakítva szokásommal beindultam a belvárosba kávéztam cigiztem a rómer udvarán amiből egy tökjó hely  is lehetne pláne vasárnap amikor se a csillag se én nem vagyunk nyitva semmi más nem kéne hozzá csak hogy szóljon a zene és máris lenne élet.
már otthon: bele-belenéztem az Across the universebe. na ez lesz az a film ami lerombolja a musicallekről kialakult negatív képem vagy csak egy ritka kivétel?
"Csak Isten mondhatja, hogy: mindig és soha!" (Bendegúz testvér)
szeptember hat hétfő
kordialitás-meghittség
"Csak akkor beszélj ha tökéletesíteni tudsz a csenden!"  (felirat egy kolostor falán)
szeptember hét kedd
vagy szeretnél inkább feljönni az albérletembe? - kérdezte ... és este tízkor a helyet a vendégekre bízva hagyva elbringáztam két üveg pezsgőért.
szeptember nyolc szerda
be vagyok nevezve a szombati Ravazd-Tényő időfutamra master2 kategória a táv 16km félpercenkénti indítással az én startom tíz óra huszonhat harminckor.
szeptember tíz péntek
a dunakapu téren pálinkafeszt csík zenekarral ami nekem kimarad de vajon mi lesz ma este ösztrogén fronton? csak most találtak vissza gondolataim az én kicsi selkiemhez igaz ... kérdőjelek formájában még ennyi év és tapasztalat után is talány a női lélek? gondoltam midezt délelőtt de este bejött SportyGirl és végül elmondta hogy nem a mézesmadzagot húzta uúhhhhhhh let it be ahogy a beatles mondja.
szeptember tizenegy szombat
megcsináltam 49"10"" alatt utolsó előtti lettem a kórcsoportomban Miért valaki infarktust kapott? -poéntírozta Dávid. esőben Kristóffal visszatekertünk Pannonhalmára hogy onnan vonattal. az állomás egy időutazás á la 60as 70es évek egy félénk keverék kutyával. az állomásról egyből a déjába -már reggel idehoztam egy váltás ruhát- teleengedtem forróvízzel a fehéredény mosogatót ledobáltam a vizes gönceimet egyik lábam az egyikbe másik a másikba és ültem elégedetten mint egy elvonult/borult remete. milyen apró jelentéktelennek tűnő dolgok is lehetnek az örömnek forrásai. 'ztán ettem egy rántott bordát bőségeset megérdemelten hisz égettem a kalóriát rendesen és még vár rám egy áfonyás palacsinta mint desszert. mégcsak/már negyed kilenc ... 'ztán beindult az este.
szeptember tizenhárom hétfő
most vagy mi van?! all you need is love nagyon bejön az Across the universe bármikor nézhető qrvajó. i want you! gyere hogy elmerülhessek benned mert ha egy kicsit is beleélem magam valakibe akkor már várom várni pedig nem igazán szeretek és a mai találkozó generált némi hiányérzetet pedig már tudni véltem hogy mit szeretnél: egy hatalmas (nem eufemizálom) dugást de ennek gátja van lelkileg. Megmutattod a raktárat?
megnéztem a Pedálkirályt.
szeptember tizennégy kedd
ma már jobban vagyok. hozzám 'zt hiszem néminemü delírium kell de süt a nap és majdnem tavasz a válla fölött visszanézett 
szeptember tizenöt szerda
a Fiam négy sora:

cirkuláló életvidám lófaszok
köszönöm azért egész jól megvagyok
péniszvirág a csülökrózsa réteken
rohad el majd minden péntek éjjelen 

és folytatása tőlem mert kérte:   

mágikus klitoriszok a kéjuton
konspiráló feneketlen ánuszok
tágulnak a végnélküli térben
orgazmikus sikolyok és kitörések
szeptember tizenhat csütörtök
négy tizenhétkor keltem kávé a déjában öt húszkor találkozó a megyeháza téren ipar uti körforgalom sátorállítás fél héttől tízig kakaóscsiga osztás a bringásoknak reggelire
szeptember tizenhét péntek
na most már egy háromkerekű gyerekbicikli is demonstrálja a déjá portálját meg a gondolapok is kikerültek a fogasra hogy legyen mit olvasnod míg akasztod a kabátodat. a délután az öldöklés jegyében négy legyet levadásztam holott lehet hogy nem is pimaszok csak feledékenyek de most már várom a Fiam hogy végre megölelhessem és ki-megbeszéljük az életünket a szomszéd asztalnál david hasselhoff magyar hangja Forgács Péter és bejött neki is  a Black Angels és mondja hogy bár idősebb vagyok nálad ....  de nem annyira mert én 46 na én meg 53 ... és a Spielbergnek az első rendezése a... a .... Párbaj Az! és első szinkron szerepe Rutger Hauer volt az Autóstopposban és ..... szóval jót dumáltunk.

1 megjegyzés:

GRIFT írta...

a győri contador! :)))))