2010. szeptember 4., szombat

augusztus harmincegy kedd

két film a nothing personal és az ondine.
két film anit az utóbbi időben fogalmam sincs hányszor néztem meg
és 
"éreztem a természetben élő ember részegedését az élettől aki a fák alatt ébred mezők gyümölcseit eszi a szelek muzsikájánál mulat a folyók jeges vizétől rúg be hogy azután boldogan dőljön le a nimfák karjaiba az őstáncok üdítő fáradtságával." (Varnus Xavér: Folytatás 8. oldal)
... de most legszívesebben magamra húzva egy takarót elfeküdnék és olvasnám a fentebb már idézett könyvet mert pocsék az idő és már vagy két és fél órája magam vagyok ... és gondoltam kényeztetem vágyaimat felhívom az én kis selkiemet de nem értem el viszont hívott a Fiam hogy nekem biztosan van olyan sztorim amiből tudna meríteni. volt. kiváncsi vagyok mit tud belőle magáévá tenni de Barbival kapcsolatban én is bizonytalan vagyok nem magamat illetően hanem hogy akkor most mi van? mert az első esemesemtől megijedt -mint mondta- de azt nem tudta hogy mitől vagy csak nem akarta mondani és én sem tudtam vele kimondatni ugyanakkor elfogadta a kezemet a számat az érintésemet de úgy ment el hogy nem tudom mikor látom és azóta ... csak a vágy van ... és humanistákat: Senecát Marcus Aureliust Varnus Xavért olvasok.
"... ha valami szépet tehetsz vagy mondhatsz,
ne tartsd magad méltatlannak hozzá." (Marcus Aurelius)

gyengéim a meztelen női vállak
nyakszirt és kulcscsont 
csókveszejtő bermudája

Bendegúz testvérnek megemlítettem egy teológiai vitaest gondolatát természetesen az ő aktív irányító közreműködésével amit nem tartott elképzelhetetlennek és ennek kapcsán olyan platoni mélységeket
érintettünk hogy ... a végén eljutottam addig a kijelentésig hogy: az igazi Teremtő az ember mert megteremtette hitének alapját az Istent 
mire ő: ... hogy is mondjam ... ez elég gnosztikusasn hangzik és ezért Krisztus utáni 3. században a máglyán végezted volna.
örülnék egy teológiai tankönyvnek mert fogalmam sincs és érdekel mi fán terem a hittudomány.

Nincsenek megjegyzések: