2010. augusztus 16., hétfő

augusztus öt csütörtök

ma bejött egy tanár- ésvagy művészember. ő volt a második akit a megállítótábla pontosabban a szövege csábított be egy calvadosra de csak akkor -mint modta- ha hosszú ü-vel írom a tünnek-et. meg még megjegyezte hogy őivorytower-nek fordítaná azelefántcsonttornyot de tökjófej volt. kívüle csak Szabi volt mega Manci eddig (háromnegyed kilenc van és ez elég drámai s hogy legalább találkozzam emberekkel zárás után gyanutlanul a csillagba mentem ahol belecseppentem egy mámoros estébe és belefutottam egy házlakósráccal aki csak annyit látott belőlem az évek alatt hogy biciklivel jövök megyek és csak is arra tudott gondolni hogy drogdíler vagyok de ezen a sztereotípián márcsak mosolyogni tudok és mozdul spontán a libidóm köszönhetően hogy Em-mel cseteltem és rájöttem döbbentem hogy azokat a lányokat (ez hú de rideg) nem tudtam elengedni illetve csak nehezen akikkel eufórikus volt a szex akikkel nem csak aktus volt hanem katarzis és máig perzselő emlékparázs akikről úgy gondoltam hogy számomra aztán tényleg megközelíthetetlen mert hol  vagyok én férfiban hozzáképest ... akik ...eszményiek voltak? ... igen!

Nincsenek megjegyzések: