2010. augusztus 24., kedd

augusztus huszonkettő vasárnap

az édászban dolgoztam. operátor voltam. már ismertem Pétert a csillagból és Jo-t.
szerelmes lettem egy francia lányba aki itt tanult és már csak négy napja volt a hazautazásáig.
elbűvölt természetes szépsége minden mesterkéltséget modorosságot nélkülöző felszabadult egyénisége.
angolul beszélgettümk sétáltunk és a város nem is hasonlított Győrre. a pályaudvar a Nyugati volt terek parkok
szűk kis utcák a zsinagóga környéke meg fiatalokkal benépesített művésznegyed foglaltházakkal és egymásba érő házibulikkal. a centrum áruház előtt találkoztam Péterrel. "Menj utána!" esemest írtam: "where are my darling?" ... és felébredtem. szeretném tovább álmodni!
vajon felismerem-e ha találkozom vele?
még délután feldaraboltam a kiszáradt fenyőfát felmostam hogy kiélvezhessem az utolsó nyári napokat.

Nincsenek megjegyzések: