2010. augusztus 24., kedd

augusztus húsz péntek

a francba! még reggel is dilemmáztam hogy menjek vagy maradjak de most már megyek pedig luxusnak tűnik.
négyezerkettő volt a jegy de egy jófej keverékkutya au utitársam ki öreg volt és bölcs. kávé száznegyvenér' az Öregmalomban a helyi blattoló nyugdíjasokkal Bánfalván. a karmelita kolostorban éppen miséztek. a hősi temetőben kerestem azt a sírkeresztet amit tízegynéhány éve már lefényképeztem de nem találtam és nem ültem a fűbe Morrisont olvasni mint ahogy terveztem mert borús volt az idő és így elég nyomasztó a megállt idő közvetlensége.
bringás szemmel tetszik Sopron. tekertem a Lőverekben és élveztem hasítani a várkerületen hogy részese voltam a közlekedésnek hogy nem voltam elszeparálva egy bicikliuton.
mint két éve most is a kifőzde teraszán és már kávézom. ebéd utáni. ettem egy pulykás rizottót. jó volt. áttekertem Fertőrákosra a kőfejtőhöz. még itt sem voltam. holnap illegaldrums party lesz a barlangban.
visszaérve Sopronba bezuhantam újra a kifőzdébe eltüntettem egy óriás nutellás palacsintát és győzedelmeskedetta bűntudatom mert rástartoltam a négyórási vonatra és most meg (félhat) már nyitva is vagyok. bízom benne hogy lesznek akik élnek a lehetőséggel és vendégeim lesznek. meg az igazság az hogy még öt óra volt minimum a koncertig és kurvára eluntam volna magam egy parkban nem volt kedvem olvasni egy ásványvíz mellett egy teraszon ennyi időt kibekkelni meg gáz.
ja! bementem a főtéri bencés templomba épp restaurálás alatt így jobban tetszett többet láttam és nem volt az a megszokott mesterkélt pátosz. a főhajó padlózata egész az oltárig fel volt törve és látszott az alatta húzódó kazamatarendszer. engem kiábrándít ha a gyertyatartókban izzók világítanak (mint ahogy itt is).
a holnapi kőfejtő barlangi partyt -a helyszín miatt- akár jónak is el tudom képzelni. mondjuk elég paradox -legalábbis nekem- hogy illegál de coca cola molinón reklámozzák hirdetik akkor mitől is? vagy kibaszott vén fasz szőrszálhasogató vagyok?
a fertőrákosi kiruccanás ötlete onnan jött hogy először egy biciklis túristalány kérdezett meg aztán egy német vagy osztrák házaspár kik szintúgy bringával voltak. helyinek gondoltak? máris asszimilálódtam? jó! tényleg nem túrista styleban nyomtam. magam is meglepődtem hogy a hősi temetőhöz is elsőre keresgélés nélkül odataláltam pedig utoljára tizennégy vagy tizenöt éve voltam pontosabban akkor és egyszer és még mindig ott volt a dohánynagyker is amire emlékeztem.
megvan a minitollam. hát persze hogy az egyik nadrágom zsebében volt.

nálam könyvekből van a feszület
zenéből árad a szentlélek
és absinth krisztus vére

egyre nehezebben oldódom és már szinte az első pillanattól feszélyezve érzem magam. na hogy ez ne legyen leeresztek pár monyót a torkomon.tényleg súlyos vagyok. leküldtem zsinórban négy monyót még meghallgatom a Zubolytól a másfél millió tépés magyarországon-t és gocsillag with anybody de az igazság az hogy with nobady.

Nincsenek megjegyzések: