2010. július 26., hétfő

július huszonöt vasárnap

nekem challengeday. nem volt veszélyes a felvezetés csak nagyon fáztam. egy óra harminckettő alatt teljesítettem a huszonhét egész kettes távot tizennyolc egész hatos átlaggal. egyáltalán nem volt megerőltető. fürödni szaunázni nem tudtam mert itthon felejtettem a törülközőm de ettem egy gazdag gulyáslevest. ja, a szembeszél viszont nagy volt.
Barbarára gondoltam, hogy ha írok neki hogyan szólítsam, hogy ne legyen felzaklató zavaró de mégis olyan mit tőlem megszokott így született a : Kinek nemcsak neve Áldott! aztán megnéztem a nothing personal-t felirat nélkül de így is tetszett. most meg a kazettáim között kurkásztam és kincsekre leltem: the sugar cubes-stick around of joy; .műsor; beatles-abbey road (német kiadás vmikor a hetvenes évekből).

Nincsenek megjegyzések: