2010. május 2., vasárnap

április huszonhét szerda

30y-tól a soron következő lemez.
esemes vagy facebookon üzenet?
kinek másnak
mint örök tavaszomnak
virágzó cseresznyefámnak
ki vagyok éhezve
egy ölelő viszontlátásra
akár a déjá-ban
és ami szól
singas project
idézi a tavalyi médiawave-et
a felejthetetlent
és nem csak hallgatom
élvezem
hagyom hogy a vágyak
hajtsák a gondolatokat
az üzenetben
"Jó éjszakát Édesem!
Álmodj szépeket!"
elmerülve érezve
térek nyugovóra
szívtájékon
boldog zaklatottan
és megszólalt
(még a kávézóban)
a déjá vu best of ...
már mindenki elment
Jo maradt
és dumáltunk
zenéről filmről
hogy bordeaux-ban meg lyon-ban van
underground zenei élet
párizs ilyen szempontból tré
fck
közös kedvenceinkről
les negresses vertes-ről
mano negrá-ról
bérurier noir-ról
meg a noir désir-ről
és hoz nekem
jó kis francia zenéket
és hogy a csaja pesten van ezért
sokat jár fel és esténként
kultkocsmákban vegyülnek el
de a "déjá vu is great!"
(ez jól esik)
az viszont nem
hogy egykisköcsög
meg akarta fújni a bringámat
fck!
de úgy hogy nyitva a kávézó ajtaja
és megpróbálta elvágni a sodronyzáramat
de a szomszéd megzavarta.

április harminc péntek.
és ma kezdődik a médiawave. szombathelyen. az idő is a tavalyit idézi. sehol egy felhő csak hétágra nap mint gyík süttetem magam hiányzol szívem tavasza de jött Jo a french friend és dumáltunkúgy angolul hogy a társalgási reakcióim kimerültek a jesszekben és a reallykben és mégis élő volt a beszélgetés és szinte mindent értettem amiről mesélt és olyan zenékkel lepett meg amiket régen nagyon szerettem s jött Dávid Szabinával egy little sossamonnal "úristen hogy hasonlítotok egymásra!" mesélt sztorizott zavartalanul jó volt.
már a május elseje sem a régi. emlékszem az éttermekbenhetekkel előbb kellett asztalt foglalni ma meg válogathattam a helyek között pedig ballagás is volt de maradtam a jól beváltnál a szalai teraszán majd fel a káptalandombra de nem virágzik a -tavalyi- virágotadó fa. Évivel találkoztam. ő köszönt rám mert levágta a dreadlockját rövid de jó volt a haja alig ismertem meg és mire kitisztult a kép hogy kit látok már tovább is gurultam. szívtelen bunkónak tarthat joggal.
... és a kávézó lépcsőjén ott ült feltűrt farmerben Dávid faterja modhatná Szabina csokoládé vanília édes tölcsér french underground connection.
 

Nincsenek megjegyzések: