2010. február 25., csütörtök

már negyvenhat vagyok

hmmm .... de az tetszik, hogy Fiamnak: 

"Időutazás visssza a nem is olyan távoli múltba.
Írhatnék olyan dolgokról amikről igazából fogalmam  sincs mert én még egy kósza gondolat sem voltam, talán szerencse vagy átok, hogy nem voltam abban a korban. Mondták és mesélték, mennyire jó volt az élet, bőrkabáton ellenállás és rengeteg kitűző díszelgett. Sárosan mocskosan forradalmárkodtak.
Ebből a mocskos bejegyzésből egy egész szép kis Petőfi vers kerekedett. Rohadjak meg tudja mindenki miről beszélek bazmeb. Kurvaanyját a rendszernek. Az volt a jó amikor kannásborból volt (köp) bazmeg a vérem. 
eZ SEM ELÉG HITELES.  Nem tudok róla mit írni pedig elég fontos lenne,
hisz annak a kornak egyik lázadója volt az én Apám.
NAgyobb tömeg előtt állt színpadon, mint ami előtt én valaha is fogok."


... és akkor most tessék 1 klip ... navalami hasonlót műveltünk és élveztük. VISSZA NEKÜNK A NYOLCVANAS ÉVEKET!

Nincsenek megjegyzések: