2009. augusztus 21., péntek

Bakony gusztus 15.

halálosan jó nap ... a városi "legenda" elhagyja a várost ... go Bakony go ... kedves helyek, tájak ... völgyhíd ... elhagyott állomás ... vadalma Óóóóó Ádám ... ha moha lennék, itt lennék ... alagutak a végén mindig fény és önfeledt röhögés, mint a pálvölgyi barlang környékén, de azért kevésbé ... feltöltődtem szinekkel és gyüjtöttem élményt ... angyali üdvözlet ... még még még ... és ásványvíz rebarbara+menta a hangulatkedvemért ... bográcsgulyás és somlói a Pokol csárdában ... idilli és oké ... magamban is jól vagyok ... hazafelé Yonderboi Moloko DJ Krush ... utaztam nagyot ... andalog az idő békésen andalog ... csillagok és az angyalom nem látva is tudom ... őrzöm óvom viszont ... Bakony (nem Sherwood) az én Párizsom ... és itthon ... és újra a Zabhegyezőt olvasom szférikus dallamok.

kicsit képzavar de nem zavar



Déjá vu crew


sinen vagyunk

Nincsenek megjegyzések: